Îmbracă-te corect la o întâlnire business. Iată care sunt principalele reguli

Într-o întâlnire de afaceri se discută întotdeauna probleme serioase, astfel că atenția participanților nu trebuie să se abată pe alte lucruri. Din acest motiv este foarte importantă ținuta pe care o alegi și modul în care te prezinți.

Chiar dacă în ultimul timp mare parte a întâlnirilor au loc în mediul online, cele mai importante dintre ele, în care se semnează contracte de regulă, au loc cu prezență fizică. Ține cont că ținuta cu care te prezinți atunci când închei un contract sau iei parte la o dezbatere lasă o amprentă asupra imaginii tale.

Citește acest articol pentru a afla care sunt cele mai importante reguli de așa da și așa nu de care trebuie să ții cont atunci când porți o ținută office.

Când porți o ținută office?

O ținută office o poți purta ori de câte ori simți nevoia, însă mai cu seamă atunci când ai o întâlnire de afaceri, un interviu într-o organizație nouă sau într-o banală zi de birou. Ținuta office este extrem de importantă, deoarece reprezintă prima imagine pe care o lași în fața persoanei cu care te întâlnești.

Reguli de care trebuie să ții cont

Ținuta office este caracterizată de simplitate, eleganță și sobrietate. Pentru a îndeplini toate criteriile definitorii, ține cont de:

  • Sacoul cambrat este piesa de rezistență a unui look office și cea care oferă  imaginii tale siguranță și seriozitate.
  • Culoarea unei ținute office este extrem de importantă. Optează întotdeauna pentru culori neutre, care nu ies în evidență. Printre cele mai potrivite nuanțe se regăsesc și gri, bej, alb, negru sau bleumarin.
  • Poartă mereu pantofi cu toc. Pantofii cu toc exprimă eleganța și impune seriozitate și siguranță de sine. Marilyn Monroe spunea ”dă-i unei fete pantofii potriviți și va cuceri lumea”, iar de aici poți trage tu toate concluziile.
  • Alege haine croite pe corp. Optează pentru o fustă creion, care să-ți alungeasca și subțieze corpul, oferind în același timp și feminitate. În aceeași categorie intră și rochiile office, croite pe corp, din materiale rigide, precum bumbacul sau stofa.
  • Optează pentru imprimeuri geometrice, pentru a ieși din clasicul costum monocrom gri, negru sau bleumarin simplu. Astfel poți opta pentru imprimeuri abstracte în culori estompate.

Ce nu trebuie să porți la birou

Pentru a avea un styling impecabil, iată ce nu trebuie să faci:

  • Nu lăsa umerii, zona lombară, decolteul și talia la vedere. Acestea reprezintă părți ostentative și mai puțin potrivite pentru a fi văzute la întâlnirile de afaceri.
  • Nu purta fuste scurte la întâlnirile de afaceri. Picioarele lungi și sexy sunt potrivite pentru a fi arătate la ieșirile în club.
  • Evită hainele foarte strâmte. Dacă vrei să-ți evidentiezi formele și feminitatea, alege alte trucuri, ci nu purta haine foarte strâmte pentru că s-ar putea să nu creeze o imagine foarte decentă.
  • Nu purta sandale la intalnirile business. Chiar și vara alege să porți pantofi !

În fiecare garderobă ar trebui să existe piese potrivite care să compună o ținută business. Cămăși office, fustele creion, rochiile midi și pantalonii la dungă sunt ideale pentru a compune o astfel de ținută.